Paikallisuutiset

"Nimiasia ratkeaa keväällä" – Yhdistymistä suunnittelevat Osuuspankit toimivat kuuden kunnan ja kahden jokilaakson alueella

Neljän Osuuspankin yhdistymisneuvottelut koskettavat 20 000 asiakasta. OP Perhonjokilaakson toimitusjohtaja kertoo, että pankista riippuen jopa 45 prosenttia asuu muualla kuin nykyisen pankin toiminta-alueella. Yhdistymisen tavoitteena on tehokkuus sekä parempi palvelukyky kasvavassa sääntelyviidakossa.

Yhdistämistä selvittävien pankkien toimitusjohtajat ja puheenjohtajisto: istumassa Heidi Pöyhönen (toimitusjohtaja, OP Halsua-Ylipää), Eija Kellokoski-Kari (hallintoneuvoston pj, OP Halsua-Ylipää), Riitta Rahkola (hallituksen pj, OP Ullava), Liisa Pyykkö-Seppälä (hallintoneuvoston pj, OP Perhonjokilaakso) seisomassa Pasi Patana (hallituksen pj, OP Halsua-Ylipää), Juha Pajumaa (toimitusjohtaja, OP Toholampi), Jari Ojala (hallintoneuvoston pj, OP Toholampi), Timo Syrjälä (hallituksen pj, OP Toholampi), Pekka Haapakoski (toimitusjohtaja, OP Ullava), Juha Puumala (hallintoneuvoston pj, OP Ullava), Jarmo Lehojärvi (toimitusjohtaja, OP Perhonjokilaakso), Seppo Paavola (hallituksen pj, OP Perhonjokilaakso).
Yhdistämistä selvittävien pankkien toimitusjohtajat ja puheenjohtajisto: istumassa Heidi Pöyhönen (toimitusjohtaja, OP Halsua-Ylipää), Eija Kellokoski-Kari (hallintoneuvoston pj, OP Halsua-Ylipää), Riitta Rahkola (hallituksen pj, OP Ullava), Liisa Pyykkö-Seppälä (hallintoneuvoston pj, OP Perhonjokilaakso) seisomassa Pasi Patana (hallituksen pj, OP Halsua-Ylipää), Juha Pajumaa (toimitusjohtaja, OP Toholampi), Jari Ojala (hallintoneuvoston pj, OP Toholampi), Timo Syrjälä (hallituksen pj, OP Toholampi), Pekka Haapakoski (toimitusjohtaja, OP Ullava), Juha Puumala (hallintoneuvoston pj, OP Ullava), Jarmo Lehojärvi (toimitusjohtaja, OP Perhonjokilaakso), Seppo Paavola (hallituksen pj, OP Perhonjokilaakso). Kuva: Osuuspankit

Neljän Osuuspankin yhdistymisselvityksen tavoitteena on turvata pankkipalveluiden saatavuus ja parantaa pankkien kykyä tarjota asiakkailleen edulliset ja monipuoliset palvelut nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Yksi toimintaympäristöä muuttava asia on sähköisen asioinnin jatkuva lisääntyminen

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä